2011年3月10日 星期四

恒生銀行

今天天氣睛.

昨天突然想起看一看銀行結存, 查回記錄發現和記仍然在扣數, 在2月10日都已經cut左modem都交返. 所以今天上班前就去銀行取消自動轉帳, 順便也取消那個信諾的保險. 那個保險我都唔知保乜, 最哀今年連生日咭都不寄來, 把心一橫cut左佢.

今早未到九點已經到左沙田好運附近, 先去打簿, 再去門口排隊, 今天不是糧期, 月頭月尾, 所以人不多. 我排10個左右, 前面多是阿婆阿公, 心想應該都不用等太久.

在外排隊, 隔著玻璃看到入面職員在開會, 還真是不同, 恒生,匯豐,渣記呢d銀行果然唔同d, d職員都有番咁上下.

踏正九點開門了, 我發現我真是太大鄉理, 一入門口就有差不多10個職員排成一行迎賓, 有點似飲完之後送客的情境. 一路叫早晨, 一路指示客人排隊. 我覺得最勁係門口得10個客, counter都有成十個, 我都唔駛等有可以得到服務, 最可惜為我服務的是男的.....

沒有留言:

張貼留言